Monday, September 29, 2008

遇见 - Meeting Up


This is a beautiful song sung by Stephanie Sun and the lyrics is so wonderful. It sings the feelings within me... Yes Jeff, I hope to meet you one day again... and soon...

听见冬天的离开我在某年某月醒过来
我想我等我期待未来却不能因此安排
阴天傍晚车窗外未来有一个人在等待
向左向右向前看爱要拐几个弯才来

我遇见谁会有怎样的对白
我等的人他在多远的未来
我听见风来自地铁和人海
我排著队拿著爱的号码牌

我往前飞飞过一片时间海
我们也曾在爱情里受伤害
我看著路梦的入口有点窄
我遇见你是最美丽的意外
总有一天我的谜底会解开

No comments: